Yarenserkan 12 hartama girdim doktor progestanla folik aşırı kullanma dedi demir hapı verdi 3 ayda sonra bu normal mi siz ne zaman biraktiniz bunları?
NeslihanPiaAbac Yarenserkan folikasit 12.haftaya kadar kullanılıyor,progestanı da artık gerek görmediği için bıraktırmıştır.Bende 14de bıraktım onu foliği 12de