imren91 Sonunda duyabildim kalp atışını , bebeğimi de gördüm.😍Normalde 8+3 üm . Ultrasonda 8+1 çıktı.Rabbim bekleyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻
gamzelim2234 Darısı benim başıma artık bizde kalp atışını duymayı bekliyoruz inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı 😍💕