Neverland Arkadaşlar 20.haftaya girdim yaklaşık 2 aydır böbrek agrilarim var bazen az bazen çok. Sebebini geçen hafta ögrendim böbrek genişlemesi varmış🙁 şuan sınırı geçmiş değil ama bir çaresi de yok gibi. Yolun yarısındayım henüz. Var mı bu sorunu yaşayan çözüm önerisi olan? Korkuyorum
iremapo Neverland benimde böbreğimde büyüme var bol bol su iç büyümeye devam ederse stant takarız dedi. Günde 8 10 bardak su iç
Esraodaci Benim kasım 2016 da sağ böbreğim alındı,sol böbreğimde de küçük bir kist çıkmış,Sonra hamile olduğumu öğrendim.Rabbim sağlıktan ayırmasın bizleri,bol dua edelim güzel anneler😁