Mommyshark Yok ya normal. Zayıfsa bile 100 gr falan zayıftır en fazla. Ben 35+0 da2500gr . Haftada 250 gr alsa ordan hesap edin.
Muzlu süt için kilo alır. Hem kilolu bebeği doğurmak daha zor olur, hem de 2500 ve üzeri bebekler normal kiloda olarak sayılıyor. Yani doğsa bile küveze girmiyor çoğunlukla