sonsuzmasalim benimde doğumum 7 Ağustos olarak görünüyor. Bebek arabası, yatağı, ana kucağı, kıyafetleri, emziği, biberonu yani hemen hemen herşeyi hazır gibi 🥰 ufak tefek şeyleri kaldı sadece. Ama ilk bebek olunca insan gerekli gereksiz herşeyi almak istiyor 🥰 tam bitti diyorum yine buluyorum alacak şeyler 🥰 isim olarakta Arden Alp’ e karar verdik 😊 zaman çabuk geçsinde bi an önce alalım kucaklarımıza inşallah 🥰