Maalesef iki gün önce bel ve vajina ağrsındna dolayı hastaneye gittim ilk önce ultrason ile baktı ve bebek aşagıda dedi bu arada 32 haftalık hamileyim. Sonra alttan muayene etmem gerek dedi rahim kısalması var mi diye maalesef 2.5 mm de kısalmış hemen istirahat yatışı yaptırdı bana hastenede erken doğum riskim olabilir diye açılma olmasın diye bir serum verdi ve sonra iki taraftan iğne yaptı biri bebeğim ciğerini geliştirmek için diğeri ne için sormadım belki o açılma olmasın diye serum da agrımı dindirsin diye olabilir.hemen nst ya bağlandım sancım yok kasılma yok şükür eve yolladı hastanede kaldım 2 saat.enfeksiyon idrarımda yok ama kanımda ufaktan varmış antibiyotik verdi.birde progestron verdi açılmayı engellesin diye gece atıyorum vajinadan iki hap şeklinde.dururmum bu maalesef yatıcam maalesef yürümek yok iş yok ağır kaldırmak yok zaten ilişki yoktu.herşey Rabbimden bebeğim iyi olsun da ben yatarım kalkmadan hiç