Kizlar esenyurt ozel esencan hastanesinde dogum yapmaya karar vermiştim ta ki bazi kişilern bana (dogumda suriyeli ve turk cocugunu karistirmislar sonra sezeryan olurken annenin bağırsağıni kesmisler kadin ölmüş) gibi seyler söylediler cidden midem cok bulandi halbuki doktorum cok iyi biriydi siz olsaniz bunlari bile bile orda dogum yaparmiydiniz 😟😟