NeslihanPiaAbac Ferhangul01 doğumdan sonra çalışacaksanız elektirikli ama çalışmayacaksanız manuelde iş görüyor.Ben çalışmayacağım için lansinohun mauelini aldım.en çok onu tavsiye ettiler