Tanem Ama doğumdan sonrada devam etmeniz gerek kullanmaya, zatn dedigim yağlar kremler maliyeti cok yuksek degil. Benimde suan kırmızı çatlaklarım bende oyle yapicam. Dogumdan sonrada bi sure kilo alıp verme olayı devam ettiği icin birde iyilesme surecide uzun olucaktr haliyle sihirli seyler dgl hemen yok etsin ☺ o yüzden devamlı kullandigim bi ilac gibi benimsedm ben suan 😂