Kardelen92 Doğum hikayelerini okumuyorum, doğum videolarını izlemiyorum kesinlikle. Mümkün olduğunca Doğum yapmaktan korkmuyor musun muhabbetlerine girmemeye çalışıyorum. Çünkü devamlı bir yerlerde doğum ve korku kelimesi birarada karşımıza çıktıkça insan beyninde ‘Doğum korkulacak birşey’ düşüncesi oluyor ve tamamen süre azaldıkça strese sebep oluyor. O yüzden aklıma geldikçe Ben güçlü bir kızım, dayanıklıyım, yaparım diye motive ediyorum. Tavsiye ederim :)