Cemrenur Baharbebek hayır tabiki ultrason görüntüsü varsa atin isterseniz ben nub teorisine göre bakabilirim🌸
ecembugra53 Baharbebek merhaba Evt biz de gitmiştik kız demişlerdi dün gittik erkek olduğunu gördük bazen erken oluyor bebek kendini göstermiyor bizim ki öyle olmustu 😂😂
Mervedr Essma [url=https://hizliresim.com/epPMfV][img]https://i.hizliresim.com/epPMfV.jpg[/img][/url]
Mervedr Mervedr bide buna ba Cemrenur [url=https://hizliresim.com/epPMfV][img]https://i.hizliresim.com/epPMfV.jpg[/img][/url] canim sence nedir
Merve_zynp Ben de 16 haftamda öğrenemedim eşimin Kuzeni çok merak ediyorum hadi özele gidelim diyerek götürmüştü çikolata yiyip biraz yürüyüş yaparak gittim öğrendim hayırlı evlat olur inşallah
Cemrenur Cafede internetten bakarsaniz daha net bilgiye ulaşırsınız ama bebeğin en az 11 haftalık ultraskn görüntüsünde nub çıkıntısina bakılarak yapilan bir teori ve 14. Haftada dogruluk orani %97 ye kadar çıkıyor hiç yanıldığım olmadı daha 💕
Merve005 Cemrenur bana bakar mısın canım 🥰 [url=https://hizliresim.com/lW9s4r][img]https://i.hizliresim.com/lW9s4r.jpg[/img][/url]
Cafede Cemrenur bn arastirdim da kafam basmadi heyecan yaptim ondan galiba yuklesem bakarmisiniz bn 25 haftalik oldum dr net bilgi vermedi
Smeyyesayin Erken değil tam zamanı ama bebiş göstermemiş olabilir doktorun görmeye çalışmamış da olabilir, ben 15. Haftamda bir başka doktora gittim bakmadım dedi. 16da kendi doktorum gördü ve söyledi
Cemrenur Cafede bu arada internetten araştırırsanız falan dedim ama kırdıysam kusura bakmayın kötü niyetle söylemedim anlatamam ya da yanlış söylerim diye söyledim