shdemir 35.haftama girdim sabahtan beri sol çatı kemiğimde ağrı var. Yani sadece ayagımın üzerine basınca yürürken sürekli acıyo oturunca geciyo😑 Ters bi durum olabilirmi. Yarın kontrolüm var ama şimdi gitmemi gerektiren bi durummu sizce🤔
Nazlibicicek shdemir şimdi gitmenizi gerektiren bı durum bence yok. Bende de var o ağrı. Paytak paytak yürüyorum. Doktorum normal karşıladı. Bebek aşağı indiği için baskı oluşuyor artık taşımakta zorlanıyoruz. Sebebi bu 😊
shdemir Nazlibicicek Bende böyle düsündüm yani büyüdügü icindir dedim ama tek tarafimda olunca stres yaptım biraz ama yanlız degilmisim rahatladım😊 cok tesekkür ederim, sağolun.