Elifaky benim 11. Haftamda belli olmuştu ☺️ Seninki doğrudur bence yani 15 haftalık. Ama ablama doğuma kadar kız dediler son doğum kontrolüne gittiğinde gün almak için (sezaryen olacaktı) o zaman erkek dediler ve tüm alışverişini yapıp pembiş pembiş şeyler almıştı kaldı hepsi. Bu istisna tabi ama biraz daha zaman geçince netleşiyor.