Lyldlklc Merhaba kızlar. Galiba hicbir zaman icim rahat olmayacak. Bu ay geç yumurtladım.11 Nisanda yumurtladım adetim gelmeyince test yaptım pozitif cıktı. Kan verdim değer 43. Yumurtlamanın 18. Günü için çok düşük sanırım yine olmadı. Böyle olup sağlıklı bir gebelik geçiren var mı,?
Cemrenur Lyldlklc belki geç yumurtladın? Ümidini kaybetme ben gecikmenin 9. Gunu kan verdim ve 28 çıkmıştı ağlamaktan beter oldum kimyasal diye düşük diye😅 ama değilmiş sende mutlu ol bozma moralini bebegin de sana sıkı sıkı tutunsun 😍
Oozzee Lyldlklc yooo, gayet normal. 2. gebeliğimi yaşıyorum, ikisinde de 40lı değerlerle öğrendim. Hayırlı olsun, sağlıkla devam etsin. 18 güne de takılma, günü gününe tutmuyor, geç döllenmiş olabilir. Benimkiler hep öyleydi.
brnr09 Lyldlklc ben 42 ile ögrendim canım ertesi gün 59 çıktı sonra da arttı sürekli ☺️ Bence hamilesin inşallah 🙏🏻🥰
anneadayiyim55 Cemrenur bende hamile miyim değil miyim bilmiyorum 🤷♀️ bu programı 10 dakika önce indirdim ve kullanmayı da pek bilmiyorum ☺️ Kan aldırdım 2 gün önce 9,55 çıktı pozitif dediler ama adetime daha 8 gün var bana bi anda esti gittim aldırdım kanı bugün de test yaptım evde 2. Çizgi çok ama çok silik ama vardı çizgi inşallah hamileyimdir🙏🏻🤰🏼 Rabbim isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah❤️🙏🏻
sinber Lyldlklc yumurtlama farklı döllenme ve rahme yerleşme süresi farklı canım yani kimisi 4-5 gün snr yerleşirken kimisi güzel yer bulana kdr 6-7 günde yerleşir bunu bilemeyiz ve ben 7,54 ile öğrendim şuan 12-1 im kızımda da 18 gibi değerle öğrenmiştim
UrasEgeninannesi Lyldlklc canım niye ümitsizliğe kapılıyorsun hemen ki ? Bi dur panik yapma. Önemli olan sağlıklı artışı. Belli ki daha yeni döllenmiş. Adetinin geçmesini bekle. Sonra doktora git. Sağlıkla da kucağına al inşallah. Niye hemen olmadıya vuruyorsun umudunu kaybetme 🙏🏼
Lyldlklc UrasEgeninannesi adetim gecikti zaten, daha önce de böyle olup sonucu kötü olduğu için korkuyorum.
Anneolmayahasret Lyldlklc hamilesiniz buna sevinsenize burda 17 10 daha dusuk sonucla bile gebeligi ogrenn ve saglikla doguran insanlar. Var az cikmasi degil iki gunde iki kat artmasi onemli… iki gun sonra tekrarlayin kani
Lyldlklc anneadayiyim55 inşallah daha çok erken sizin gününüz. Güzellikle ilerlesin sağlıkla kucağınıza alın inşallah