Zehra333 Günlerdir burda ovülasyon testim koyu çıkıyor biliyorsunuz . Baya baya umutla bekledim bugünü yarın adet olmam gerekiyor . Her ay yumurtlama günlerimi kaçırdığımı gördüm ovülasyon testiyle . Bu kez Tam yumurtlama gününü ve ertesindeki 3 günü değerlendirdik . Ama bu ay çok taktım ovülasyon testi daha da strese soktu beni . Bu ay da kafama takmaktan olmadı . Bu süreçte yanımda olan herkese sonsuz teşekkür ederim . Pazartesi adliye açılıyor işime dönüyorum . Tahmin edersiniz Savcılık çok yoğun olacak . Corona sürecinde işlerimiz birikmişti . Bu yoğunluk belki artık kafamdan atmaya yardımcı olur . Ben inanıyorum rabbim en güzel zamanda verecek geciktiriyorsa güzelleştiriyor rabbim . Şu an yazarken bile kasıklarım İçerden çimdikleniyor resmen ama gebelik testim koca bi negatif . Eğer bir gün yine hamile kalırsam aranıza müjdeyi vermek üzere döneceğim : bi evladın var Ne bu kadar istek diyenler var ama ben 3 bebeğimi de kaybettim evet kaanım var haklısınız Allah’ıma şükürler olsun ama ben ona bi söz verdim kardeşini kaybettiğimizde karnıma sarılıp kardeşim neden gitti diye ağladığında ben oğluma bir söz verdim . Allah öyle istedi oğlum belki kardeşin doğduğunda elleri kolları olmayacaktı sağlıksız olacaktı. Allah bize sağlıklı kardeş verecek dedim . Üstelik bana sürekli çocuğun var hala abartıyorsunn diyenler Tamam biri kimyasaldı ama 2 yavrunuzu kalp atışını dinledikten sonra kaybetmenin Acısını tahmin edemezsiniz . Hele kocanız her ay oldu mu diye gözünüzün içine bakıyorsa çocuğunuz karnınızı sevip kardeşim daha gelmedi mi diyorsa siz bu beklentilere cevap verememenin yorgunluğunu bilmezsiniz . İnsanların ne yaşadığını bilmeden eleştirmeyin. Ve işin acısı kız cocuk okadar istediğim halde 2 yavrumun patoloji sonucunda kız çocuk olabilir dediklerinde canımın yandığını da bilemezsiniz. Ama bunca kayıp bunca beklentiden sonra kız erkek değil hayırlı bir yavru versin rabbim kaanıma kardeş sevgisini tattırsın yeter. Eşim hep doğum günleri beraber olsa derdi kaanıma hamile kaldığımda hazirandı gebelik başlangıcım da 5 hazirandı belki bi mucize olur . Artık takmamak için elimden geleni yapacağım Uzun oldu kusura bakmayın . Destek Olan dualarını esirgemeyen herkesten Allah razı olsun. Bende yeniden hamile olup aranıza döneceğim birgün. O Güne kadar hoşçakalın🙏🏻🙏🏻🙏🏻
132025 Zehra333 ben seni anlıyorum benimde bi oğlum var ikinciye hamile kalmıştım ama Mart ayında kalbi durdu kaybettim çok istiyorum bi kardeşi olsun yaş farkları çok olmasın arkadaş gibi olsunlar diye inşallah ikimizede nasip eder rabbim tekrar
Yenianneadayi2208 Zehra333 ahh kuzum bnm Rabbim sana hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin.Bende yavrumu 33. Hafta içinde kaybettim.Dokunup kokusunu içime çekemedim çok zor bir durum, tarifsiz. Anlıyorum seni inan.Allah ım isteyen herkese öncelikle hayırlı,sağlıklı bir evlat nasip etsin kucağını boş bırakmasın.Dualarım hiç evlat sahibi olamamış evlat hasretiyle yanıp tutuşan ve evladını kaybeden bütün annelerle.🤲🏻
Ulkumom Zehra333 adetine kaç gün var ben adetime 2 gün varken yaptım negatif çıktı ertesi gün yaptım pozitif çıktı
Zehra333 132025 ama ben inanıyorum rabbim ummadığım bir zamana verecek işe başlayayım zaten bu ay baya yoğun olacağız İşler birikti baya kafamı meşgul edeceğim ve eskisi gibi üzülmüyorum da rabbim biliyor dualarımı da kalbimi de bunca duaya rağmen olmuyorsa elbet var rabbimin bir bildiği
132025 Zehra333 aynen öyle vardır zamanı illaki kafaya takmamak çok önemli gerçekten hiç yoktan evladımız var çok şükür bende öyle diyorum hep
Zehra333 Anneolmayahasret evet canım negatif bu ay da nasip değilmiş başka aylara artık nasılsa vücut benim her ay yumurtlama günüm var Allah’a şükür rahimle ilgili sorunlarım yok elbet olacak birgün
Wonderanne Zehra333 hiç üzülme takma biraz da akışına bırak Rabbim en doğru zamanda doğru olanı verecektir 🤲🤗🌸
Ege-neslihan Zehra333 allahım inş size bir evlat daha verir🤲 ben şuan hamileyim okudum ve okurken gözlerim doldu inanın belki yaşadıklarınızı yaşamadım ama sizi anladıgımı düşünüyorum allh kimseye evlat acısı yaşatmasın o kadar degerliler ki
elisaninannesii Rabbim en kısa zamanda tekrar doldursun kucağınızı inşallah, ama şakın düşünüp kendinizi strese sokmayın çünkü gerçekten stres herseyin bası, Rabbim vereceği zamanı biliyor bol dua et Allah’a emanet ol müjdeli haberini bekliyoruz en kısa zamanda ❤️