Ozgectndg Sakın o kadar tuz kullanmaya devam etme eğer tansiyonun yüksekse ki yüksek değilse bile tuz çok yükseltir ödem yapar, daha başındasın ödem sorunun öyle çok yoktur ama bende senin gibiydim şuan 35.haftama giricem ve tuzu tamamen bıraktım hiçbir şeyden lezzet alamıyorum maalesef ama mecburum, tuzu 28.haftamda bırakmama rağmen vücudumdaki ödemi hala atamadım sanki daha yeni koca bi paket cips yemişim gibi ödem var sürekli vücudumda. Çarpıntı konusuna gelince bilemiyorum benimde var sürekli ama benimkinin sebebi eskiden taşikardi vardı bende ilaçlarla kontrol altına almıştık yıllardır olmuyordu ama hamilelikte başladı tekrar maalesef