Merhaba arkadaşlar dün ikili test için ultrasona girdim 12+0 dı tam . Doktor bir şey görmüyorum yüzü dönük değil ama tahminlerimde çok nadir yanılırım yapısına bakarak söylüyorum %90 kız dedi . Aslında hep kız istiyordum ama hamileliği beklemediğim sürpriz olduğu halde o ay rüyamda hamile olduğumu ve bir oğlumun olduğunu gördüm bu durumdan habersiz olan anneannem ve kayınvalidem de aynı zamanlar da rüyalarında bunu görmüş ve içime süphe düşüp test yapınca hamile olduğumu öğrenmiştim günüm gelmeden . O yüzden içimden bir ses hep erkek olduğunu söylüyor hala bile . Yanılma payı olunabilir mi daha önce yaşayan oldu mu :)