Merhaba kızlar suan 24 haftalığımm ve hamile taytı önerebilcek olan var mı? Bi kaç markaya gidip denedm süwen gibi ama hepsi ince ve tenimi belli etti.. benim istediğim toparlayıcıda olması zaten kilo alıyorum onlar iyice geniş gösterdi😀 kullanıpta memnun kalan varmı acaba?