Berfin dedimsana canım en iyisini doktor bilir benimde ameliyatımdogumdan sonra. Antibiyotik iciyorjmbende ondanonlar. Ama çok şükür iyi şimdilik orası ni açık bıraktı büyük ihtimal doktor sakın enfeksiyon kaptırma bundan sonrada dikkatli oltemizbirakorayihep iltihap gelmeye devam edicekendiselenmebu iyibisi