Sonunda bal kızıma kavuştum darısı tüm annelerin başına 🙏🏻🥰 Biraz zor gebelik geçirdim erken doğum riskim vardı haftada 3 gün hastanede 4 gün evde yattım resmen diyebilirim. İlaçlarla iğnelerle erken doğumu önlediler bir şekilde 37.haftaya geldik. 6 Haziran’a gün almıştık daha 10 günüm vardı 27 mayıs Çarşamba sabah uyandım kuaföre ağdaya gittim içime doğmuş galiba doğuracağım iyikide gitmişim:)) Neyse kuaförden eve geldim 5 dk oldu olmadı bacak aramda birşeyler aktığını hissettim suyum olabileceği hiç aklıma gelmedi lavaboya gittim baktım emin olamadım tam tekrar tekrar gelince su geldiğini anladım hemen eşimi aradım duş aldım ve hastaneye gittik muayene oldum 2 cm açıklık var doğum başlamış dedi doktorum. Saat 1 de yatışım yapıldı odaya geçtik tabi bende heyecan korku stres hepsi bir arada ağlıyorum eşim ve annem beni sakinleştirmeye çalışıyorlar. Saat 4de beni odaya almaya geldiler ağlaya ağlaya gittim ameliyathaneye o kadar çok korkuyordum ki heyecan korku mutluluk stres hepsi birbirine karıştı. Doktorum beni kapıda karşıladı önce öptü sarıldı biraz konuştu benimle sonra beraber içeri geçtik. Tabi ben yine ağlıyorum herkes beni teselli etmeye korkulacak birşey olmadığını anlatmaya çalışıyorlar. Anestezi uzmanı detaylı bir şekilde anlattıktan sonra belden iğneyi vurdu hiç hissetmedim diyebilirim hemen bacaklarıma bir sıcaklık indi ve belimden aşağısı anında uyuştu bacaklarımı hissetmiyordum. Sohbet eşliğinde ameliyat başladı o kadar güzel eğlenceli bir ekiple beraberdim ki çok şanslıydım bütün stresim korkum anında gitti yaklaşık 5 dk sonra kızımın sesini duydum göğsüme koydular kızımı dünyalar benim oldu mutluluktan ağlamaya başladım o kadar güzeldi ki o an herşeye bedeldi 🥰 önce kızımla beni fotograf çektiler sonra hep beraber selfie yaptılar, kızımı temizlediler ve babasına götürdüler ben yaklaşık 30 dakika daha kaldım orada anestezi uzmanı bir an olsun başımdan ayrılmadı hemşire bir an olsun elimi bırakmadı sayelerinde aglayarak girdiğim ameliyathaneden gülerek eğlenerek çıktım. Odaya geldim yaklaşık 3 saat sonra bacaklarım açılmaya başladı ağrılarım başladı açıkçası ağrı kesicilerin bana çok faydası olmadı ilk gece sabahı sabah ettim diyebilirim. Dün biraz daha iyiydim bugün de gaz sancımı saymazsak iyi sayılırım yürüyünce benden iyisi yok ama yatınca benim ağrılar başlıyor ve en kötüsü yatınca çok zor kalkıyorum kalkıncada çok zor yatıyorum. Bebeğimi çok az emzirebildim sütüm gelmiyor o yüzden mama takviyesi yapıyoruz malesef. Kayısı hoşafı, su, rezene çayı içiyorum bol bol eğer ki süt için başka tavsiyeleriniz varsa tavsiyelerinizi bekliyorum. Benim doğum hikayem de bu darısı yavrularına kavuşmak için gün sayan annelerin başına 🙏🏻 💖