Merhaba arkadaşlar 40+2 oldum hala doğum belirtisi yok kontrole özele gidiyorum doğumum devlette olucak ozeldeki doktor bugün için yatış verdi beklemeni önermiyorum dedi devletteki doktor ise 41 e kadar beklerim diyor çocuğuma bişey olucak diye korkuyorum napcam kararsız kaldım benim gibi olan var mı 😏🙄😒