meralburak Merhaba kızlar Allahın ıznıyle 1 hazıranda planlı sezeryanla doğuracağım sezeryan sonrası yeme k konusunda neler yediniz aynı gün nasıl beslendınjz sonrakı günler neler tükettiniz?
Nazyun meralburak en önemlisi su herşeye ragmen birde helva al çok güzel süt yapıyor sek markasının ananas suyu süt yapıyor kayısı kurusu ve meyve suyu yada kompostusunu bulundur kabız olayı olmadan tüket domates asitli oldugu için bebek pişik oluyor onu bir süre yeme her yemege kimyon kat mutlaka
Gulanelis meralburak yani kayısı hoşafı yada kompostoda denir dere otu süt yaparmış rezene çayı içişirmiş pekmezle yumurta miden alırsa ye derim gazlı yeme brokoli karnahabar falan gaz yapıyormuş bakliyat olarak bence mercimek içilir ama sanırım oda gaz yapıyor tavuk ve et tüket ama aşırı salçalı yada baharatlı olmasın benim bildiklerim bunlar canım
1Anne_ meralburak bnm ilk hamileliğim ama duyduğuma göre katı yiyecekler ilk gün yenilmiyor acı falan doktor zaten beslenme ile ilgili bilgi veriyormuş cnm endise etme sağlıkla al inşallah kucağına 🥰
Belmaaa meralburak canım bence en iyisi yoğurtlu çorba. Haşlanmış buğday ve dereotlu olursa çok iyi olur ben ilk günler annemden onu isticem bir de kayısı kompostosu. Ertesi günler etli sebze yemekleri olabilir
meralburak Nazyun çok teşekkür ederim. 🙏 Peki çorba olarak ne tüketmelıyım ılk bır hafta daha fıkkatlı olmalıyız sanki sezeryan sonrası karın boşalıyor bağırsaklar organlar kendı yerını alıyor. Gaz çekmemek ve bebeğe çektirmemek lazım dıye dğşünüyorum piyasa çay dolu ama bana doğal gelmıo
Nazyun meralburak aktardan rezene alıp kendin demle ben öyle yapmıştım yayla çorbasını çok severim onu tükettim bol bol salçalı ve baharatlı olmasın yemekler ayran aşı derler bizim burda onu tükettim ama soğuk tüketme gaz yapar
Bebek_uraz meralburak kuzum sakın mercimek çorbası tüketme gazdan patlar çocuk yeşil mercimek de aşırı süt yapıyor onu yiyebilirsin. Sütünü çoğaltmak için de günde bir veya iki bardak suya şeker kat şerbet yap iç göğüslerinden süt akacak emin ol babaannem yapardı bana akardı hep 🥰 bol bol su iç ne kadar su içersen o kadar ödemini lohusa terini atarsın sütünü çoğaltır çok su iç ☺️😘
meralburak 1Anne_ amim teşekkür ederim inşallah herkes kucagına sağlıkla alır bebişini ve bu günlerde gğzel geçer
meralburak Teşekkür ediyorum tavsıyenız ıcın. Bı kaçnı yapıp koycagm folaba buzluğa da kasap köfte fılan koyayım. Ne bıleyım yemek yapmaya fırsatım olmaz belkı esım becerebıkdgu kadr bnı ıkı gun ıdare etse yeter ıkı ceşit corba yapıp koycm.