Hayırlı günler hayırlı cumalar buaraya yazmıstım ilk ayrıntılı ultrosan gıttığımde kalpde parlama gördü doktor yeniden gıttım bugun 24 haftalık olduk bu sefer kalp de ki parlama kaybolmuş böbrek de parlama var dedi senden bebeğe geçmiş dedi amnıyosentez yaptırmak istersen yaptır ama bu sadece bebekte zıhınsel özürlü olup olmadığı anlaşılır dedi tedavisi yokmuş hıc bır sekılde anlayamadm ve cok üzgunum napmam gerekıyo var mı basından geçen anneler ve anne adayları lütfen Birşey söyleyin 😔😔