Benim gibi olupta halen bekleyen varmı yurt dışındayız her gittiğimde açıklığa ve sancılarıma bakıp gönderdiler 41 haftaya kadar beklenir diye yarın son gün bu gecede olmazsa sancım ve belirtiler kendileri suni sancı vericekler galiba açılmamda 2 gün önce parmak ucu kadardı sizce normal doğurabilirmiyim son dk sezaryen olmaz umarım