kartalice 3.5 aylık hamileyim çürük dişim var ve 2 haftadır ağrıyor. 2 gündürde çok şiddetli dayanılmıycak gibi. Günde 1 en faZla 2 tane parol içiyorum. Çekilmesi lazım sanırım. Aynı durumu yaşayanlar çektirenler vs varmı?
Nazyun kartalice ilk 3 ay yada son 3 ay birşey yapılmıyor ama 4-6 arası müdahale ediyorlar kadın doğumcuna ve diş doktoruna sor yaptır son 3 ay inanılmaz agrı çektim Bn sonrada bebegş emzirdigim için birşey yapamadılar bir sene bekledim öyle sen git Bi sor