caglacaglar Merhaba anneler 39+3 günlük hamileyim sabah uyandigimda kanla karısık su geldi ve arkasindan kanlı lekeler geldi hemen doktora gittik acilmam 1 cm di doktorum herseyin normal oldugunu suyumun iyi oldugunu soyledi eve gonderdi ama hala pedimde kanli lekeler ve su var surekli degistiriyorum ve islaniyor. Sizce tekrar gitmeli miyim?? basina boyle bise gelen var mi suyum iyiyse bu gelen su nedir?
Nazlibicicek caglacaglar bende cuma günü gittim kanamayla. İki cm var benimde. Beyaz akıntıyla beraber geldi. Akintidir oda belki. Suyunuz olsaydı sizi eve yollamazdi doktorunuz hrlde.
Gzd caglacaglar cnm benimde geçen hafta nişanım geldi, dünden beride günlük pedi dolduracak kadar kanlı su geliyo, gece acile gittim herşey normal gözüküyodu gelende amniyo sıvısı değilmiş, rahim yumuşamış dedi ebe sanırım onunla alakalı
caglacaglar Nazlibicicek benim kahverengi ve ya kanli akinti seklinde geliyo sabahtan beri hic durmadi aciklik kac cm olunca yatis veriyo acaba?
caglacaglar Gzd galiba benim de öyledir persembe kontrolüm var devam ederse yarin da erken gidicem artık.
Emos2424 Kizlar bende bugün bi akıntı oluyor ama anlamiyorum yani hee zamanki akinti gibi degil su desem su degil kati akinti desem degil su gibi birsey bi kac damladan ibaret ama sadece hani soyle dusunuyorum normal akinti oldugunda kurusa bile leke gibi izi kaliyor ya icamasirda bunda kalmiyor kuruyunca yeniymia gibi oluyor o yuzden sumu anlamadim 39+2 yim bu aeada