EsraErdoan Merhaba arkadaşlar 18+6 günlük hamileyim 16. Haftamdan itibaren bebeğimi hissetmeye başladım. Fakat iki üç gündür hissetmiyorum sizce bi sorun olabilir mi? Yada benim gibi olan varmı ?
Busranrunal EsraErdoan bende 21haftaligim bugün 1 2 kere anca hissettim sabah da hissetmeden sağlık ocağına gitcem
ecemsuu EsraErdoan canım telaş yapma ben 22 haftamdayım ara sıra hissediyoruö doktorum 27 den sonra hissedersin net dedi telaş etme canım 🤗
Cans EsraErdoan Telaş yapma annesi dönmüştür . İç organlarımıza dönünce hareketlerini hissedeneyebiliyoruz . Zaten daha minik ❤ Sizin haftalarınızda düzenli hareket beklenmez . Suyunuzu bol için . Tatlı ve serin vişne suyu tüketip sağınıza solunuza uzun süreli olmamak şartıyla sırtüstü biraz dönün bakalım . Hissedersiniz 💋
Gizemgizem EsraErdoan ben de 22+3 um dun akşamdan beri hic hissetmedim merak etmeyin arada hissetmeyebilirsiniz sonra bi bakmissiniz ertesi gün minik bi kipirti
SonglKurtKaraba çok normal bende 18 haftaligim ben iki gün önce gittim doktora bir hafta boyunca hissetmedim doktor normal dedi daha çok küçük ondan fazla hissedemiyoruz korkma yani☺
Bilgee 17+2 oldum bugün var 4-5 gündür hissediyorum doktora dedim gerçi kendi sordu hissediyor Musun diye dogru erken değilmiş normalmiş kızlar
Aysenurtsr 21 haftaligim, ara ara ve ozellikle geceleri hissediyorum. Bu haftalarda normalmis. Ilerleyen hafta ve aylarda daha ner ve surekli hissedilirmis.