Kizimveoglumm Arkadaşlar mesut beye giden var mı esenyurt reyapta memnun kalanlar varsa tavsiyelerinize ihtiyacım var ilk cocugumda tecrübesizdim ikinci öyle olsun istemiyorum yaşadıgım psikolojide cabası 🙄 varsa giddenler bilenler lütfenn yazsın 😊
Papatyam2017 Kizimveoglumm buyrun:) ben 3 sene önce doğumumu kendin de yaptım ( sezeryan) kismetse 1.5 Ay sonra yine doğumum var
Kizimveoglumm Papatyam2017 yaa sevindim hayırlısıyla rabbimm kucagına almayı nasip etsin canım teşekkür ederim muayene ücreti ve dogum ücreti nedir acaba 😊
Burcugungor Bende gidiyorum çok memnunum kendisinden ilk zamanda tanışamadık daha sonra kötü bir nedenden dolayı tanışma fırsatımız oldu ama iyiki tanımışız şuan 33+5 haftalığız dün randevumuz vardı herşey onun sayesinde yolunda 🤲🤲
Kizimveoglumm Burcugungor kötü bir neden umarım ciddi birşey degildir geçmiş olsun rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin 😊
Burcugungor Kizimveoglumm erken doğum riskim vardı sayesinde farkedildim rahim ağzı kısalığım vardı dikiş atıldı çok şükür iyiyiz . Muayane ücreti 120 tl normal doğum 3100 sezeryan 3500 epidural istersen 500 tl ekstra bir gece kalmak istersen 750 tl mesai dışı doğum olursa doktorunu çağırırsan 500 tl