minicikbirmucize epidural alırsan evet belden asagı uyusur hcbisi hssetmezsin bana da soylediler ama ben korktum igneyi belden yapıyolar diye.kabul etmedim.cunku bi akrabam epiduralle dogum yaptı ve belimde sıkıntı kaldı dedi tasvip etmedi. Ama herkeste baskadır vucuda baglıdır belki. Insallah kolaylıkla dogırursun