Kızlar merhaba ben 22 hft gebeyim. Hamileliğimin en başında kanama vs oldu çok sıkıntı çektik 12. Hftayı görene kadar akla karayı seçtik resmen şuan çok şükür sorun yok bebekte ama bu seferde ben kötüyüm. Son bir aydır çok bitkinleştim doktorum aşırı ilgisiz zorla idrar tahlili yapıyor başkada birşeyden anlamıyor bence. Bugün zorla kan tahlili yaptırdm oranlarım dibi görmeye başlamış zaten rengim falanda gitti adamın hala umrunda değil. Bana iyi bir doktor tavsiye edin lütfen kimseye güvenemiyorum 😔😔