TugBaris canım ben bu şekilde yaşamadım ama bende de kan pıhtılaşması olduğu için ilk 3 ay kese küçük olduğundan kese etrafında kanlanma alanları oluyordu o sebeple bende progestan kullandım sonra çok şükür geçti.. Senin gibi olan arkadaşım vardı progestan kullandı iğne kullandı mı hatırlamıyorum ama sürekli yattı (ağır iş yapmadı, kendini yormadı, ilk 3 ay hiç yolculuk yapmadı) sonrasında biraz daha aktif bi hayata geri döndü ama 9 ay dikkat etti progestana devam etti şimdi 2.5 yaşında oğlu var. :) içini ferah tut rabbimin izni ile bişi olmaz