Damla3234 27 haftalık hamileyim geceden beri bebeğin hareketleri yavaşladı acaba az kıpırtılar var ama eskisi gbi degil yaşayan var mı acaba
Gmz-bll Damla3234 bende 27 haftalık hamileyim bu hafta hareketlerini daha az hissediyorum geçen hafta tekme şeklindeydi bu hafta dönme gibi
Mrv3dmr Damla3234 bayramda hareketleri çok azaldı canım. Sadece hıçkırık gibi hissediyordum. Bayram bitiminde doktora gittim çok şükür her şey yolundaymış. Zaten sonra hareketlendi:) Ama içini rahatlatmak için doktora git bence.
eylulcan Damla3234 aynısını iki gündür bende yaşıyorum 🙊 27 haftalığım çok hareketliydi ama iki gündür yavaşladı normal diye düşünüyorum 🤷♀️
gamzecansel Damla3234 bende 27+0 iken 3 gün azaldı hareketleri diye doktoruma gittim. bişey çıkmadı. o haftalar normal korkmayın. hiç ama hiç oynamazsa sıkıntı
Damla3234 Gmz-bll cinsiyeti ne bende aynı şekilde geçen hafta çok hisedydum şimdi 27+1 az hisdeyrum ki bu haftalar normalde en hareketli haftalar yazıyor internette endişe ediyorum
Gmz-bll Damla3234 kız canım dün gittim doktora ultasonda kolunu oynattı ben hissetmedim galiba her hareketlerini hissetmiyoruz
Atlass Aynen artık yavaş yavaş dogum pozizyonunu alıyolar merak ettircek bişey yok yerleri daralıyor iyice
Damla3234 Hepiniz çok saolun içim rahatladı birazda takıntı yapıyorum kendime birden kesilince korktum