Kızlar merhaba 27+5 haftalık hamileyim bepanthol alacaktım ama sudocremi önerenide duydum bu iki marka arasında gel git yaşıyorum her anne gibi en iyisi neyse onu istiyorum tabi bebekten bebeğe fark vardır illaki deneyip yaşamak lazım ama tecrübe etmiş anneler siz hangisini önerirsiniz? Başka marka önerisindede bulunabilirsiniz şimdiden teşekkürler 🌸