Merhabalar, gebeliğimin 4. - 5. Haftası epeyce peynir yedim. Yediğim peynir cheesestring denilen, sert, kaşar peynir ile dil peynirine benzeyen bir peynir. Sert bir peynir olduğu için hiç araştırmak aklıma gelmedi. Bugün aklıma takıldı bakayım dedim paketin arkasına, pastörize sütle yapılmıştır yazmıyordu. Canım sıkıldı acaba toksoplazma vs olmus mudur diye :( Siz sadece pastörize olan süt ve süt ürünlerini mı tüketiyorsunuz?