Merhaba kızlar… Benim prolaktin yüksekti 2 ay dostinex kullandım prolaktin 0-lara düştü ve doktorum kullanma dedi tabi adet düzensizliyim vardı ama dostinex-den 2 ay sonra normala döndü amma ilacı durdurdum bu ay adetim olmadı test yaptım negatif çıktı dostinex kullanıp başına bunlar gelenler varmıı kızlar ?Nə yapmamı öneriyorsunuz😐