Hamileyken idrara sık çıkma ve kaçırma normal bir durum ama bebeğin içinde yaşadığı suyun oranı çok önemli bazen bebeğin suyumu geliyor diye insan endişeleniyor doktora gittiğinde mutlaka sor suyu normalmi diye. ben ilk gebeliğimde bebeğimin suyu azalmıştı sezeryan olmak zorunda kaldım