Esracanhsyn Kızlar bende herkesin yaşadığı gibi kararsızlıklar içindeyim erkek ismi önerebilir misiniz?😍😍
sonsuzmasalim Esracanhsyn İlk oğlumun adı Sarp, şuan ikinci oğluma hamileyim ve Kuzey Eymen olacak inşallah. Erkek ismi bulmak çok zor cidden😁
Matmazelll Esracanhsyn Göktuğ,Gökhan,Bora,Kerem,Alparslan,Bartu bunları beğeniyorum daha varda aklıma gelen şimdilik bunlar
Esracanhsyn sonsuzmasalim aynen ya hic sorma ikiside güzel Eymen güzel ama her kes koyduğu için farklı olsun istiyorum🤣
sonsuzmasalim Esracanhsyn Bende herkesin koyduğu isimleri pek sevmem aslında ama eşim Eymeni çok istedi fakat hiç kullanmayız o ismi bile sürekli Kuzey diye hitap ediyoruz😁 Eymenin anlamı güzel olduğu için olsun dedik.
linguist92 Matmazelll Bizim babamızın adı Gökhan, bebeğimizin de adını Bora koyacağız ☺️ Öz Türkçe ve her zaman güzel özel kalacak isimleri yazmışsınız hep :) Göktuğ ismine de bayılırım…
Esracanhsyn sonsuzmasalim benimde eşim diyor Eymen ama kullanıldığı için bilemiyorum ama güzel isim 😊
Matmazelll linguist92 oğlum olursa inşallah bende bu isimlerden birini koyacağım nasipse en çok Göktuğ ve Alparslanı seviyorum 😊