Kızlar merhaba 2. Hamileliğim ve ilkinde hiç öyle bişey yaşamamıştım🙈biz 38 haftalık olduk 30. Uncu haftamdan beri kalçamdan çatı kemiğime doğru hep ağrı çektim magnezyum kullandım ama faydası oldu mu bilmem son haftalarım ve bacaklarımı bile kıpırdatamıyorum bu şekilde olupta normal doğum yapan var mıdır yada aranızda böyle bişey yaşayanınız varsa önerinizi alabilir miyim 🙏😔