Rukiyesevgili Merhalar arkadaşlar ben 5 hafta 1 günlük hamileyim Bugün kontrolümüz vardı keseyi gördük her şey normal seyrinde ilerliyor bi sorun yok çok şükür… bende merak ettim aynı zamana denk geldiğimiz başka arkadaşlar var mı diye… varsa sohbet ederiz dertleşiriz Bilgi alışverişi yaparız diye düşündüm 🥰 hangi Belirtileri yaşıyorsunuz?? 🙂 sohbet edelim biraz 😍 src )
[silindi] Rukiyesevgili Bende 6 haftalık hamile olmam lazım ama doktoruma göre 5+4 keseyi gördük haftaya kalp atışı duyacağım inşallah nasipse 😊
Ozlem-kk Rukiyesevgili 5+3 üm dün gördüm keseyi şükür🐥 herşey yolunda dedi sadece kasıl ağrım oluyordu bugün o da çok yok başka bi belirtim yok şimdilik
Melismetinkaya Rukiyesevgili bende 5 haftalik hamileyim cok karin agrim oluyor sizde de var mi. Henuz bulantilarim baslamadi
Aysenursgr Rukiyesevgili bende 5 hafta 1 günlüğüm ve bugün kesemizi gördük çok şükür tam olarak aynıyız 🙏🏻😁
ilkim_55 Merhaba 8 haftalık hamileyim. 6.haftaya girdim bulantılarım başladı ve hala devam ediyor. Doktor ilaç vermedi doğal geçir dedi zaten ilk 3 ay bebek bizim yediklerimizden, içtiklerimizden birşey almıyormuș 🌸
1nisan1996 İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeklerinizi🐣 Rabbim bizlere de nasip etsin bu güzel duyguyu yaşayıp kucağımıza sağlıkla bebeklerimizi almayı🙈😍
Sinemisdemirag 8 haftalık olduk kalp atışı falan 6+4 de duydum . Tek şikayetim kabızlık be şişkinlik hee birde sürekli onu görmek istiyorum bir ultrason aletim olsa her gün bakarım nasıl diye 😊
Rukiyesevgili Sinemisdemirag öyle bir şansımız olsa keşke 😂 merak etmekte çok haklısın canım karnında bir mucize büyüyor 🥰😍
Rukiyesevgili Sinemisdemirag kabızlık içinde şeftali ve Kays’ı ye yiyebilirsen aç karnına ye iyi geliyor 🙂
Ozlem-kk Melismetinkaya bende çok fazlaydı ayağa kalkamayacak kadar hatta ama bugün daha iyi. O normalmiş doktorum öyle söyledi
Rukiyesevgili Melismetinkaya benim çok şükür bi ağrım yok sadece uyku hali ve yorgunluk var… doktora gittiniz mi ?.
Rukiyesevgili Aysenursgr evet aynıymış seninle o zaman biraz tanıyalım birbirimizi hamiledaşım 🙂😍🥰 nerelisin? kaç yaşındasın? İlk hamileliğin mi?
Aysenursgr Rukiyesevgili eveet ilk hamileliğim aslında 3. Bir dış bir kimyasal yaşadım ama çok şükür bu kez iyi hissediyorum hem keseyide gördüm bir içim rahatladı darısı kalp atımına 🙏🏻 Malatyalıyım 24 yaşındayım siz nerelisiniz kaç yaşındasınızz nerede oturuyosunuzz bebişlerimiz aynı gün bile doğabilir 🙈
Beyzasiriinnn Rukiyesevgili 4+6ylaaa bende burdayım🤩 inşAllah sorunsuz geçer sağlıkla kucağımıza alırız ❤️