GokAnne ultrason gözü çok iyi gerçekten,11 haftalıkken net cinsiyetini söyledi,kilosunu ultrasonda 3300 demişti 3250 doğdu.Sezeryan doğumumdan sonra ne belimde ağrı ne dikişlerimde açılma sızlama hiçbişey yaşamadım,ikinci günümdede gayet rahat yürüdüm toparladım.Sadece herşey yolundaysa çok konuşmuyor anlatmıyor,sıkıntılı gördüğü bi durum olursa önemli şeyleri paylaşıyor.