Berivanz bende aynı problemi yaşadım çok iyi anlıyorum sizi. 34+5te 2200 idi bebeğim Nesquik gevreklerden her sabah kahvaltıda bir küçük kase yedim, mutlaka her sabah 1 haşlanmış yumurta 1 bardak süt içtim, çiğ badem tükettim her gün 1 avuç, mutlaka her akşam 1 kase yoğurt yedim, kaşar peyniri çok sevmem ama1 dilim 2 dilim yedim mecburen :/ onun yerine her gün 1 kibrit kutusu kadar peynir yedim bugün 35+55e 2600 olmuş kilosu boyumuz kısa 45cmcik :) meyveyi ihmal etmeyin mutlaka gerçekten son haftalarda alıyorlar kiloyu stres yapmayın bol bol dinlenin 🥰