Ben 14+2 ikiz hamileyim. 2 hafta önce ikili test için perinatolojiye gittim. Biri 3.2 biri 3.4 olarark ölçüldü. İkili test için ödeme yapmıştık önden. O yüzden test sonucunu bekleyelim sonra amniyosentez yaptiririz dedi. İki gün sonra o panikle başka bir perinatologa gittim. O da yüksek olduğunu, ama bu değerde çok çocuğun sorunsuz olduğunu söyledi. İkili test sonucun bu ense kalınlıkları yazıldığı için yüksek riskli gelir muhtemelen dedi. Amniyosentez yerine fetal dna testi tavsiye etti. Sonuç olarak da ikili testim düşük risk çıktı çok şükür. Karışık oldu biliyorum, yaşarken de çok karışıktı