Gul-08 Merhaba kızlar, 16 Haziran sezaryen günüm, doğumdan sonra makyaj yapacak halim olacağını düşünmüyorum o yüzden ameliyata makyajlı girsem bir şey olmaz değil mi? Sonrasında bebeğimle güzel fotolarım olsun istiyorum çünkü🥰🥰
Selinbugra Gul-08 ben makyajla gitmiştim bi sorun olmadı sadece oje yasak diye biliyorum ☺️ Siz bence yinede hastanenizde çalışan birine sorun her hastane farklıdır diye düşünüyorum ☺️
Evita Gul-08 anestezi doktorun istemeyebilir sen ne olur ne olmaz sor bence. uyuştururken yüzümüzü falan kontrol ediyorlar ya o yüzden.
Degisken Gul-08 sUyum gelirken saçımı düzleştirip makyaj yapıyordum:) oje yasak ,9 makyajı sildirmediler. A
Elaninannesi Ben ilk sezeryanda far rimel allık hafif dudak parlatıcısı sürmüştüm saçlarımı da bir gün önceden kuaförde ördürmüştüm😊
Gul-08 Elaninannesi maşallah ☺️ Ben de saçımı fönlerim sabah, soracağım bi dahaki gidişimde sorun olmayacaksa en azından bi göz makyajı da yaparım diyorum😂
Gul-08 Degisken 😂😂 süpermiş, bana da sezaryen günü verdi ama öncesinde suyun gelirse hemen gel sezaryene alalım dedi, inşallah öyle olmaz o panikle yapamam ben kesin😂
Degisken Gul-08 bana suyun gelirse bile 24 saat müdahale etmiycem sancının gelmesinibekliycem dedi dr. Su geldikten 48 saat içinde doğum olmalıymış.