ilkim_55 Aynurkisa bende adetim gecikmeden yaptığımda böyle çıktı.🤗Çok şükür🤲🏼 8 haftalık hamileyim ❤️🌸❤️🙈
Aynurkisa Normalde adet 35 40 günde bir oluyorum bu sefer 41 günüm oldu hasta olmadım test yaptım ama eminde değilim hızlı gebelik testi yapıcam yarın hayırlısı inşallah
Glzr28 Hayırlı olsun canım kan testi yaptır benım de öyle çıkmıştı hayırlısı ile kucağına almakta nasip olur inşallah 😊
Eminedinc2020 2 gün sonra tekrar testi yapın derim benimde gecikmeden yapmıştım silik çıkmıştı ama daha belirgindi 2 gün sonra tekrar yaptım net çöktü o yüzden tekrar yapın
atescan27 Aynurkisa benimkide çok silikti cnm sabah tekrar test yap ilk idrarinla ben sağlık ocağında tekrar test yaptım ilk idrarla hemen kırmızı oldu