Aslic Allah düsmanımı o hastaneye düşürmesin .Leş gibi ve berbat bir yer.Zaten haberlerde konu oldu.Yaşları 14-17 arası hamile kız çocuklarını gerekli kurumlara bildirmeyip saklamışlar,yasa dışı kürtajlar vs.Afedersiniz insana hayvan muamelesi yapılıyor malesef.Başka bir hastane araştırmanızı şiddetle tavsiye ediyorum.