Kizlar takvime göre yarin adet olmam lazım ama geç yumurtladım döngünün 20.günüydü bugün 10 gun geçmiş oldu yumurtlamanın üzerinden gebelik testi yapmaya korktum ovülasyon testi yaptim bu arada 2 yaşında bir oğlum var Allaha şükür bu ikinci cocuk olucak ama 5 aydır olmuyo ocakta ve nisanda kimyasal gebelik gecirdim