ozlem121213 Merhaba guzel Anneler. Ben tiroid hastasiyim.. bir kac sene once normale dondu ama şimdi yine yükselmiş ve hamile kalmam çok imkansiz… hormonlarım 10 kat yükselmiş. Burda oyle hamile kalan anne varmıı? Çok endişeleniyorum çoook.