İlk aylar benimde olmuştu sabah akşam veya gece farketmezdi bulanırdı prilam hapı kullandım ama fazla etkili olmadı bana kraker filan yedim 4.ayımda geçti şu an da doğuma 3 ay var arada şişkinlik, kabızlık, mide yanması oluyor her ayın kendine göre bişeyi var 😊