22042018 Merhaba arkadaşlar 36 haftalık olduk bugün alttan muayenede 3 cm açılma var Doğum başlamış dediler😭Ciğer geliştirici iğne oldum , yarın 2 doz daha yapılacak, hastaneye yatışı istemedim. İnşallah durur erkenden gelmez , korkuyorum .
ysmngry 22042018 haftası gayet iyi meden korkuyorsun içini ferah tut. Vesvese yapma doğsa da hayırlısıyla bişey olmayacak de.
Es135 22042018 çokta erken değil bende 37 haftada doğum yaptım doktorum durdurmaya yada iğne falan gerek durmadı yeterince gelişmiş dedi doğum yaptım gayette sağlıklı doğdu bebeğim canınızı sıkmayın hiç erken değil korkmayn hayırlı doğumlar 😊
Wonderanne 22042018 haftası iyi bence kilosu ne kadar korkma insaAllah bir sıkıntı çıkmaz benim iki görümcem kayın validem hep 37ye girince doğum yapmış hiçbirinde sorun olmadi
22042018 Yatışım yapıldı serum takılacak doğmasını engellemeye çalışıyorlar , 2800 kg . Nst de düzenli sancılarım varmış ama ben ağrı hissetmiyorum 😭
Serzeyyyy 22042018 13. Gün önce 37de doğum yaptım ama 2 hafta gelişim geriliği vardı. Bebegim 2.480 gram doğdu ve kuvöz falan da gitmedi. Ayrıca bende ciğer geliştirici vurulmustum etkisi oluyor, korkmayın inşallah herşey yolunda gidecektir.
Busratm 22042018 Haftası gayet iyi her şeyde bir hayır vardır. Bebek gelmek istiyorsa yapacak bir şey yok.
Serena 22042018 İçinizi ferah tutun çokta erken sayilmaz Allah evladinizi size bağışlasın hayırlı doğumlar 😊
Prenses001 22042018 arkadaşım 36 haftalık doğum yapmıştı 2500 gram doğdu bebek hiç küveze girmedi. Banada 37 haftalıkken doğum başlamış.3 cm açılma var demişlerdi ama 39. Haftada doğum yaptım. Ilk çocuğumda da 34 haftalıkken 3 cm açılma olmuştu sancılarımda vardı sürekli nst bağlı hastanede yattım 2 hafta ciğer geliştirici doğumu durdurucu iğne yapmışlardı o da zamanında doğmuştu 39. Haftanın sonunda yani sıkma canını doğrasa 36 hafta iyi bir hafta