Gksn1993 Mrb arkadaslar ben 35+3 haftalık hamileyim dün kontrolde suyumun fazla oldugunu soyledi doktor şekerim de yok 1 haftalık diyet uygulamamı soyledi ve sağ elim ağırıyor ve parmaklarım uyusuyor bu durumu yasayan varmı?